BEHEERPAKKET
IeTee Guard Solutions
BEHEERPAKKET ZILVER
Het Beheerpakket Zilver is het basispakket van IeTee Guard Solutions. Met dit pakket heeft uw organisatie de mogelijkheid om o.a. gebruik te maken van onze servicedesk.
De servicedesk zorgt ervoor dat alle vragen en problemen die gerelateerd zijn aan uw ICT-omgeving zo snel mogelijk worden opgelost en afgehandeld. Daarnaast controleren wij uw ICT-omgeving 24 uur per dag en 7 dagen per week.
Zodra tijdens de monitoring een storing of afwijking wordt geconstateerd, nemen wij contact met u op om de vervolgacties te bespreken. Een belangrijke activiteit bij het beheerpakket Zilver is dat wij uw ICT-systemen up-to-date houden en veilig houden door middel van het installeren van patches en updates. Daarnaast evalueren wij om de 9 maanden met de klant.
Lees hier de ervaring van een aantal klantenreviews:
de Bibliotheek Zoetermeer
“Een echte partner! Bibliotheek Zoetermeer vertrouwt al jaren op IeTee Support. Proactief meedenken en namens ons schakelen met tal van leveranciers behoren tot de dagelijkse voordelen. Heeft het probleem een ‘stekker’, dan bellen we IeTee.”
Kevin de Kok | Manager, Bibliotheek Zoetermeer
CSG Prins Maurits
“Partner met twee benen op de grond en no-nonsense. Doen wat ze beloven – en meer!”
Johan van Broekhoven | ICT-Coördinator, Magisterbeheerder en Datacoach, CSG Prins Maurits
De Neef Advocaten
“Super bedrijf. Ik ben daar al sinds 2005 klant en geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om naar een ander over te stappen.”
Menno de Neef | Directeur, De Neef Advocaten
Bent u nieuwsgierig geworden? Neem gerust contact op met Bob:
Hoe verloopt uw klantenreis?
Wij houden niet van kleine lettertjes en geven u graag inzicht in de weg die wij samen met u afleggen. Als u klant van IeTee Guard Solutions wordt zullen onderstaande stappen met u worden doorlopen. Mocht u tijdens het afleggen van deze weg op obstakels stuiten, helpen wij u graag verder. De finish betekent niet het einde van uw reis, dit is slechts het begin van de totale ontzorging van uw ICT-omgeving!
Uw pakket uitbreiden?
Uw Servicedesk-abonnement kunt u uitbreiden met verschillende diensten die wij aanbieden:
- Managed DNS bescherming
- Managed WIFI
- Managed back-up
- Mobile Device Management
- Beveiligd e-mail en bestanden versturen
- Printserver in de Cloud
- Microsoft 365 licenties
Wanneer u problemen ondervindt of u komt ergens niet uit, dan staan onze collega’s van de IeTee Servicedesk altijd voor u klaar. Ook daarom is IeTee de stabiele factor in deze snelle wereld!
Wilt u meer weten over onze extra diensten?