BEHEERPAKKET
IeTee Guard Solutions
BEHEERPAKKET PLATINA
Het Beheerpakket Platina is hét ultieme pakket voor bedrijven welke ook behoefte hebben aan ontzorging en ondersteuning buiten kantooruren. IeTee Guard Solutions controleert daarbij uw ICT-omgeving 24 uur per dag en 7 dagen per week. Wij zorgen dat ICT gerelateerde problemen zo snel mogelijk worden opgelost en afgehandeld. Daarnaast houden wij uw ICT-systemen up-to-date en veilig door het installeren van patches en updates.
Voor klanten met een Beheerpakket Platina is servicedeskondersteuning tijdens kantooruren, avonden en weekend onbeperkt inbegrepen. In de avond van 18:00 tot 21:00 uur en in het weekend van 09:00 tot 17:00 uur.
Tevens profiteert u in het Beheerpakket Platina van alle voordelen die wij u kunnen bieden. Denk hierbij aan elke 3 maanden ondersteuning op locatie, beheer van “mobile devices” (tablets, smart phones) en naast de back-up controle ook periodieke restore testen om de integriteit van de back-ups te waarborgen.
Lees hier de ervaring van een aantal klantenreviews:
De Neef Advocaten
“Super bedrijf. Ik ben daar al sinds 2005 klant en geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om naar een ander over te stappen.”
Menno de Neef | Directeur, De Neef Advocaten
de Bibliotheek Zoetermeer
“Een echte partner! Bibliotheek Zoetermeer vertrouwt al jaren op IeTee Support. Proactief meedenken en namens ons schakelen met tal van leveranciers behoren tot de dagelijkse voordelen. Heeft het probleem een ‘stekker’, dan bellen we IeTee.”
Kevin de Kok | Manager, Bibliotheek Zoetermeer
CSG Prins Maurits
“Partner met twee benen op de grond en no-nonsense. Doen wat ze beloven – en meer!”
Johan van Broekhoven | ICT-Coördinator, Magisterbeheerder en Datacoach, CSG Prins Maurits
Platina
- Servicedesk-abonnement voor ondersteuning op afstand
- 24×7 monitoring ICT-omgeving
- Installatie patches en updates ⓘ
- Managed Antivirus ⓘ
- Beheer van uw ICT-omgeving ⓘ
- Servicedesk-ondersteuning tijdens én buiten kantooruren inbegrepen
- Telefonische voortgang en kwaliteitscontrole
- Managed Back-up + Restore ⓘ
- Calamiteiten-abonnement
- Evaluatie om de 3 maanden
Bent u nieuwsgierig geworden? Neem gerust contact op met Bob:
Hoe verloopt uw klantenreis?
Wij houden niet van kleine lettertjes en geven u graag inzicht in de weg die wij samen met u afleggen. Als u klant van IeTee Guard Solutions wordt zullen onderstaande stappen met u worden doorlopen. Mocht u tijdens het afleggen van deze weg op obstakels stuiten, helpen wij u graag verder. De finish betekent niet het einde van uw reis, dit is slechts het begin van de totale ontzorging van uw ICT-omgeving!
Uw pakket uitbreiden?
Uw Servicedesk-abonnement kunt u uitbreiden met verschillende diensten die wij aanbieden:
- Managed DNS bescherming
- Managed WIFI
- Mobile Device Management
- Beveiligd e-mail en bestanden versturen
- Printserver in de Cloud
- Microsoft 365 licenties
Wanneer u problemen ondervindt of u komt ergens niet uit, dan staan onze collega’s van de IeTee Servicedesk altijd voor u klaar. Ook daarom is IeTee de stabiele factor in deze snelle wereld!
Wilt u meer weten over onze extra diensten?