BEHEERPAKKET
IeTee Guard Solutions
BEHEERPAKKET GOUD
Het Beheerpakket Goud is een niveau hoger in de beheerpakketten van IeTee Guard Solutions. Zo wordt uw ICT-omgeving 24 uur per dag en 7 dagen per week ter controle gemonitord. Hierdoor kunnen wij ervoor zorgen dat ICT gerelateerde problemen zo snel mogelijk worden opgelost en afgehandeld. Daarnaast houden wij uw ICT-systemen up-to-date en veilig door het installeren van patches en updates.
Ook voeren wij andere beheertaken uit, zoals de halfjaarlijkse grote updates van de Microsoft Windows desktop versies en controle van de back-up. Bij het beheerpakket Goud is de ondersteuning van onze servicedesk medewerkers tijdens kantooruren onbeperkt inbegrepen en hebben wij om de 6 maanden een evaluatie met de klant. Daarbij houden wij u op de hoogte via een telefonische voortgang- en kwaliteitscontrole.
Lees hier de ervaring van een aantal klantenreviews:
CSG Prins Maurits
“Partner met twee benen op de grond en no-nonsense. Doen wat ze beloven – en meer!”
Johan van Broekhoven | ICT-Coördinator, Magisterbeheerder en Datacoach, CSG Prins Maurits
de Bibliotheek Zoetermeer
“Een echte partner! Bibliotheek Zoetermeer vertrouwt al jaren op IeTee Support. Proactief meedenken en namens ons schakelen met tal van leveranciers behoren tot de dagelijkse voordelen. Heeft het probleem een ‘stekker’, dan bellen we IeTee.”
Kevin de Kok | Manager, Bibliotheek Zoetermeer
De Neef Advocaten
“Super bedrijf. Ik ben daar al sinds 2005 klant en geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om naar een ander over te stappen.”
Menno de Neef | Directeur, De Neef Advocaten
Goud
- Servicedesk-abonnement voor ondersteuning op afstand
- 24×7 monitoring ICT-omgeving
- Installatie Patches en Updates ⓘ
- Managed Antivirus ⓘ
- Servicedesk-ondersteuning tijdens kantooruren inbegrepen
- Managed Back-up ⓘ
- Beheer van uw ICT-omgeving ⓘ
- Telefonische voortgang en kwaliteitscontrole
- Evaluatie om de 6 maanden
Bent u nieuwsgierig geworden? Neem gerust contact op met Bob:
Hoe verloopt uw klantenreis?
Wij houden niet van kleine lettertjes en geven u graag inzicht in de weg die wij samen met u afleggen. Als u klant van IeTee Guard Solutions wordt zullen onderstaande stappen met u worden doorlopen. Mocht u tijdens het afleggen van deze weg op obstakels stuiten, helpen wij u graag verder. De finish betekent niet het einde van uw reis, dit is slechts het begin van de totale ontzorging van uw ICT-omgeving!
Uw pakket uitbreiden?
Uw Servicedesk-abonnement kunt u uitbreiden met verschillende diensten die wij aanbieden:
- Managed DNS bescherming
- Managed WIFI
- Mobile Device Management
- Beveiligd e-mail en bestanden versturen
- Printserver in de Cloud
- Microsoft 365 licenties
Wanneer u problemen ondervindt of u komt ergens niet uit, dan staan onze collega’s van de IeTee Servicedesk altijd voor u klaar. Ook daarom is IeTee de stabiele factor in deze snelle wereld!
Wilt u meer weten over onze extra diensten?