WELK PAKKET PAST BIJ UW ORGANISATIE? 

Zilver

Zilver

Het Beheerpakket Zilver is het basispakket van IeTee Guard Solutions. Met dit pakket heeft uw organisatie de mogelijkheid om o.a. gebruik te maken van onze servicedesk.

Daarnaast wordt uw ICT-omgeving 24×7 gemonitord en zorgt IeTee Guard Solutions voor de installatie van patches en updates, zodat uw ICT-omgeving up-to-date is. Dit draagt bij aan een veilige ICT-omgeving.

Ook voorziet IeTee Guard Solutions uw ICT-omgeving van de managed antivirus oplossing, waardoor uw ICT optimaal beveiligd is tegen hackers, malware etc. Tot slot heeft u elke 9 maanden een evaluatie met uw servicedesk coördinator over uw ICT-omgeving.

Bij het Beheerpakket Zilver worden enkel de daadwerkelijk bestede uren van de servicedesk bij u in rekening gebracht.

Goud

Goud

Het Beheerpakket Goud is een niveau hoger in de beheerpakketten van IeTee Guard Solutions. Met dit pakket heeft u alle voordelen van het Beheerpakket Zilver inclusief managed back-up oplossing, elke 6 maanden een evaluatie met uw servicedesk coördinator en regelmatig een telefonische voortgang- en kwaliteitscontrole.

Daarnaast is het grootste voordeel van dit beheerpakket dat uw ICT-omgeving in beheer wordt genomen én dat de bestede servicedesk-uren zijn inbegrepen.

Dus heeft uw organisatie behoefte aan de ontzorging op gebied van beheer? Dan sluit het Beheerpakket Goud aan bij uw bedrijf.

Platina

Platina

Het Beheerpakket Platina is hét ultieme pakket voor bedrijven welke ook behoefte hebben aan ontzorging en ondersteuning buiten kantooruren.

Het grootste voordeel is dat u ook buiten kantooruren op ondersteuning van IeTee Guard Solutions kunt rekenen.

Voor deze klanten is servicedeskondersteuning tijdens kantooruren, avonden en weekend onbeperkt inbegrepen. In de avond van 18:00 tot 21:00 uur en in het weekend van 09:00 tot 17:00 uur.

Daarnaast profiteert u van alle bijkomende voordelen zoals, back-up controle én periodieke restore testen om de integriteit van de back-ups te waarborgen. Is uw bedrijfsvoering ook buiten kantooruren actief, kies dan voor het Beheerpakket Platina.

Heeft u ondanks deze toelichting nog vragen? Of heeft u behoefte aan aanvullende informatie van een IeTee’er? Wij lichten u graag onze beheerpakketten toe. Klik hier om meer informatie aan te vragen.

Klant aan het woord over de pakketselectie

De Bibliotheek Zoetermeer geeft inzicht in de aspecten waarop zij de keuze voor het Zilver Beheerpakket hebben gemaakt. De hoofdreden is dat zij complete ontzorging belangrijk vinden en hebben daardoor voor het Zilver Beheerpakket gekozen waarbij enkel de daadwerkelijk bestede uren van de servicedeskondersteuning separaat in rekening worden gebracht.

Waarom heeft de Bibliotheek Zoetermeer voor het Beheerpakket Zilver gekozen?

Volgens Kevin de Kok, manager van de Bibliotheek Zoetermeer, hebben zij voor dit beheerpakket gekozen omdat zij ontzorging tot een bepaald niveau verwachtten. Daarbij wilden zij betalen op basis van de daadwerkelijk besteedde tijd voor de ondersteuning van de servicedesk.

Voldoet het Beheerpakket Zilver aan de verwachtingen?

Volgens de Bibliotheek Zoetermeer zijn de voordelen die van te voren zijn bedacht ook daadwerkelijk behaald. Dit bestaat bijvoorbeeld uit de realisatie van een stabielere omgeving en kostenbesparing, dit zijn enkele voorbeelden waar de Bibliotheek waarde aan hecht. Op het gebied van ICT-beheer is de Bibliotheek ten eerste tevreden over het creëren van een veilige omgeving. Ten tweede vinden zij de updates belangrijk welke worden geïnstalleerd, wat ervoor zorgt altijd wordt gewerkt met de juiste versies.

“IeTee Guard Solutions is een single point of contact voor onze organisatie. Zit er een stekker aan? Dan bellen we IeTee’’

Wat beveelt de Bibliotheek Zoetermeer aan bij het selecteren van een Beheerpakket?

Naast bovenstaande toelichting heeft de Bibliotheek Zoetermeer een tip voor u aangaande de pakketselectie. Er is gekozen voor het Zilver Beheerpakket aangezien zij verwachtten minimaal gebruik te maken van de ondersteuning van de servicedesk. Kevin de Kok van de Bibliotheek Zoetermeer adviseert dus om bij het maken van deze keuze het aantal uren te overwegen dat u gebruik gaat maken van de servicedesk. Als uw inschatting is dat weinig ondersteuning benodigd is, kan de keuze voor een pakket waarbij de daadwerkelijk bestede uren worden berekend voordeliger zijn. IeTee Guard Solutions voert proactief beheer uit waardoor storingen in veel gevallen worden voorkomen. Als de behoefte van de Bibliotheek veranderd, bijvoorbeeld door toenemende gebruikersvragen aan de servicedesk, kiezen kan deze klant er alsnog voor om het pakket op te schalen.