BEHEERPAKKET

ZILVER

IETEE GUARD Solutions

Zilver

De servicedesk zorgt ervoor dat alle vragen en problemen die gerelateerd zijn aan uw ICT-omgeving zo snel mogelijk worden opgelost en afgehandeld. Daarnaast controleren wij uw ICT-omgeving 24 uur per dag en 7 dagen per week.

Zodra tijdens de monitoring een storing of afwijking wordt geconstateerd, nemen wij contact met u op om de vervolgacties te bespreken. Een belangrijke activiteit bij het beheerpakket Zilver is dat wij uw ICT systemen up-to-date houden en veilig houden door middel van het installeren van patches en updates. Daarnaast evalueren wij om de 9 maanden met de klant.

Zilver

  • Servicedesk-abonnement voor ondersteuning op afstand
  • Controle 24×7 monitoring
  • Installatie Patches en Updates
  • Managed Antivirus
  • Evaluatie om de 9 maanden

Uw pakket uitbreiden?

Uw Servicedesk-abonnement kunt u uitbreiden met verschillende diensten die wij aanbieden:

Wanneer u problemen ondervindt of u komt ergens niet uit, dan staan onze collega’s van de IeTee Servicedesk altijd voor u klaar. Ook daarom is IeTee de stabiele factor in deze snelle wereld!

Wilt u meer weten over onze extra diensten?

Hartelijk dank voor uw interesse in het Beheerpakket Zilver! Laat uw gegevens achter en we nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Pakket Zilver

Laat dit veld blanco

<- Ga terug naar de beheeroplossingen.